joi, 6 iunie 2019

IAR ÎȚI AUD COLINDA - Silvia Urlih


Iar îți aud colinda,
iară îmi cânți din ceruri,
iar îți aud vorbirea
de dincolo de nori,
simt,
cum acum în seară,
mă speli iară cu râuri,
mă speli cu însorirea
și mă îmbraci
în zori.

Iar îți aud colinda
ce-mi cântă-n lumânare,
iar am aprins lumina,
ca să te simt aproape,
ești doar o luminare,
dar,
arde și mă doare,
mă doare depărtarea…
ne auzim prin șoapte.

Când îți aud colinda
ce mi-o trimți în gând,
simt că renasc din ierburi
și redevin
copac,
tu ești acum doar boare,
eu,
voi veni curând,
tu îmi vorbești prin gând,
eu, te aud și…
tac.

Vorbesc cu tine-n somn,
dar știu că somnul nu mi-e somn…
îmi e realitatea
în care ne vedem
atunci când eu
sunt în impas.
Tu continui să-mi fii
Înger păzitor de dincolo de nori.
Silvia Urlih - 06.06.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu