joi, 28 martie 2013

GÂNDEȘTE POZITIV !


Bună ziua !
Mi-am propus și-mi propun să gândesc pozitiv. Mi-am propus și-mi propun să scriu doar despre frumos, iubire, lumină și soare.Mi-am propus și-mi propun să fiu veselă, încrezătoare și să uit că suntem în anotimpul primăvara… pentru că afară ninge. Mi-am propus să desființez primăvara… sunt supărată pe ea…. m-a dezamăgit și anul acesta. Pentru mine acum este tot iarnă…sau toamnă… Fac un pas mare și voi ajunge direct în vară. În trecere prin fața oglinzii am făzut o femeie. Parcă nu am mai văzut-o până acum. Ce tânără și frumoasă este ! Deși e trecută de 50 de ani, arată foarte bine. Deschid ochii mari, mă uit mai bine și privirea mea verde-albastră mă vede pe mine. Pe mine cea care am sărutat pământul cu palmele cu fruntea și genunchii ani de zile. Doamne ce tânără sunt ! Sunt tânără pentru că așa mă simt, pentru că așa vreau să mă văd, pentru că așa mi-am dorit și-mi doresc să fiu. Am luat anii cu mine și o parte din ei i-am ascuns în buzunarul pardesiului.I-am desființat așa cum am desființat-o și pe ea..pe primăvară.Îmi port cu demnitate alura de învingător, deși încă am urmele îngenunchierii pe genunchi. Ochii-mi zâmbesc, zâmbetul mi-e larg și sincer…trupul strigă de încântare. SUNT TÂNĂRĂ !
LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE PRIETEN DRAG !
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu