duminică, 31 martie 2013

ÎN JURUL MEU - Silvia Urlih










În jurul meu
pământul
arde ,
câmpia plânge
cu doruri omenești,
munții se-apleacă
sub ura
ce cade
din suflete
ucise-n greșelile lumești.

În jurul meu
cerul plânge
de milă,
și ne trimite-n lumină
sănătate,
în jurul meu,
lumea mi-e ostilă…
dar eu…
eu sper
să plouă din ninsoare
 bunătate.

În jurul meu
atâta suferință
și-atâta răutate
se-nmănunche,
dar eu…
eu ,
îmbrăcată în iertare
și-umilință,
trimit iubire,
spre tot
ce mă-ngenunche.

În jurul meu
omul își plânge-n palme
și cere ajutor
fără a da la schimb
nimic,
în jurul meu
e ură,
sunt sudalme,
dar eu…
vă iert
și vă iubesc ,
căci sunt în fața Domnului
un suflet mic.
Silvia Urlih 31.03.2013

Un comentariu:

  1. VÂRSTA ASTA

    Vârsta asta am s-o port cu mine,
    vârsta asta n-am s-o vând deloc,
    ea îmi strânge satisfacţii şi noroc,
    şi-mi poartă cântecul către tine.

    Chiar pentru unii, de-i sudalmă,
    mă iubeşte cu un dor aprins,
    împlinirile în jurul ei mă cheamă
    şi cu ea, necazuri am învins.

    Nu-mi fură fericirea niciodată,
    şi nu-mi trişează viaţa de fel;
    azi, o sărut odată, şi-nc-odată
    cu aceeaşi tandreţe şi acelaşi zel.

    RăspundețiȘtergere