miercuri, 9 mai 2018

AM FOST UN TRECĂTOR - Silvia Urlih




Am fost un trecător tăcut
pe drumul aspru
și pietros,
am alergat prin ciob şi praf,
pare c-am fost un alizeu,
mi-e zdrenţuită
și cernită
haina…
pășeam anevoios,
pășeam pe drumul plin de pietre,
dar drumul,
nu era al meu.

Mi-e sfîşiată carnea toată
de ciobul aspru,
veninos,
căci
am lăsat în urma mea
bucăți
din sufletu-n setat,
talpa ce-acum îmi e covor,
izvorul meu prietenos,
a stat o clipă să respire,
o clipă-n mine,
ea a stat.

Mai  curge roşu sângeriu,
mai curge lacrimă-n durere,
mai curg copaci fără de ramuri
și frunze
fără înverzire,
mai curg
păduri fără copaci
și
toamne fără amurgire,
mai curg câmpii fără bucate
și lună
fără de iubire.

Pășesc pe drum bătătorit,
un drum
cu flori înmiresmate,
mi-e bine,
Doamne cât de bine îmi e să fiu
cu mine iar,
când m-am pierdut în lumea largă,
zile și nopți
mi-au fost furate,
m-am regăsit copac cu frunze,
copac
cu fructe ce mi-s dar.
Silvia Urlih 09.05.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu