marți, 15 mai 2018

DECLARAȚIE DE DRAGOSTE - Silvia Urlih


Aleargă și nu stă pe loc,
e viața,
viața noastră,
trece prin noi,
cu noi
și nu observăm
că trecem prin etape care se termină,
prin momente
în care oamenii vin
și pleacă.

Rămân amintirile,
puținele lucruri care rămân
în
și prin timp,
în viață
și dincolo de ea.

I-aș face o declarație de dragoste vieții:

Te iubesc viață, te iubesc pentru că-mi ești,
te iubesc pentru ce mi-ai fost și mi-ai dat,
te iubesc, mi-ai fost scrisă în daruri cerești,
te iubesc, îmi ești un etern colindat.

Te-am iubit și te iubesc, viață a mea,
mi-ai fost și îmi ești încercare și luptă,
nu lupta cu ei, ci cu mine, cu lumina din stea,
te iubesc, deși, uneori, mi-a fost întreruptă.

Te iubesc viață și-n gând îți cânt o baladă,
balada ce m-ai pus cândva s-o cânt,
am crezut că ești joacă, credeam că ești șaradă,
dar, tu ești viață, aripă de vânt.

Amintirea clipelor trecătoare
devin eterne,
ea este
frumusețea din clipa care
tocmai pentru că trece,
rămâne pentru totdeauna
în suflet,
până moare odată cu el.
Silvia Urlih 15.05.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu