duminică, 6 mai 2018

DORINȚA MAMEI - Silvia Urlih


Te-am legănat
cu lacrimile mele
și cu surâsul meu
te-am legănat,
te-am alăptat
cu sângele
ce îmi curgea în vene,
ți-am dăruit
și inima
și clipa,
toate ți le-am dat.

Ți-am dăruit
sămânța
să-ți fii al tău izvor,
ți-am dăruit albastrul
să-ți fie ceru-n casă,
ți-am dăruit și munții
să-i urci
cât mai ușor,
ți-am dăruit câmpia
s-o ai pâine
pe masă.

M-am dăruit cu totul,
să-ți fie drumul lin,
te-am îmbrăcat
în raze
să nu simți umilința,
mi-am dăruit „copilul”,
tu
să îți fii „copil”,
m-am dăruit,
ți-am dăruit,
asta mi-a fost dorința.

Te-am alăptat copilul meu
cu strugurii iubirii,
când mustul a fost vin,
mi-am luat altă cărare,
curând
mă voi petrece
pe drumul amurgirii,
eu,
doar m-am dăruit…
dac-am greșit,
îți cer iertare.

Din umbra mea
ți-am dăruit și ție,
din infinitul meu
ți-am dăruit
un infinit de gânduri,
ți-am dăruit ogorul
și muntele și râul
ca toate să îți fie,
noroc și fericire
și tot ce îți dorești
spre tine curgă râuri.
Silvia Urlih 06.05.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu