sâmbătă, 26 ianuarie 2013

EL ESTE DUMNEZEU - Silvia Urlih




Pe o bancă liniștită,
sub castanul unei gări,
luna-mi mângâie tăcută tâmplele
ninse de an,
inima îmi cântă iute
și respiră greu pe nări,
căutându-și alinarea lângă-o floare
din castan.

Obosită de trăire
și de mers cu trenul vieții,
n-am văzut că lângă mine se așează
un bătrân,
ce mi-a spus cu voce blândă
că a ars răceala gheții
că sunt floarea Lui aleasă
dintr-o frunză de alun.

I-am privit ochii albaștri…
ceru-n ei s-a cuibărit…
palmele-i grele de patimi s-au oprit
în palma mea,
mi-au turnat iubire vie ,
m-a privit și mi-a șoptit:
„Nu fi tristă și-obosită, căci lumina-i calea ta”.

Pe o bancă liniștită,
într-o gară-ntâmplătoare,
un bătrân m-a luat de mână
și mi-a spus că eu sunt … eu,
să pășesc peste durere,
căci nimic nu-i întâmplare,
să-mi las sufletul s-alerge,
El că este
Dumnezeu.
Silvia Urlih - 25.01.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu