duminică, 27 ianuarie 2013

LUMINĂ FĂRĂ NUME - Silvia Urlih



Luna-și plimbă printre stele trena
lungă de nisip,
se oprește pe un munte
și privește către lume…
vede-un trup fără de suflet,
deși are totuși chip…
veșnicia-i e în spate,
dar e stea
fără de nume.

Trupul se luptă cu jungla-i
care-l macină
și-l arde,
sufletul lumina-i vede la un capăt
de tunel,
se întrec apoi în fugă,
trupul obosit iar cade,
însă sufletul i-alături
și se sprijină de el.

În apus, în iarna vieții,
sufletul își face loc
în trupul fără de vlagă
dar deschis
spre rugăciune,
se-ntâlnesc
se iau de mână își pun viața
în chioc
și se-ndreaptă spre lumina care și-a găsit
un nume.
Silvia Urlih 27.01.2013

2 comentarii:

  1. DRAGA BYA RECUNOSC CA SCRII FRUMOS SI FT.BINE...
    EU INCA NU STIU SA FOLOSESC,BLOGUL...
    AM SCRIS IERI DESPRE O INTAMPLARE DE-A MEA ADE VARATA.AVEAM IMAGINATIE SI SCRISESEM FRUMOS CAND APROAPE SA TERMIN MI-A APARUT="OF,NU MAI MERGE"SI CAND AM REINCARCAT N-AM MAI GASIT CONTINUTUL...
    CE RAU MI-A PARUT,CACI A DURAT MULT...N-AM MAI AVUT CHEF SA-L REFAC SI NICI NU CRED CA-L MAI POT REFACE CA ACOLO=UNDE AM DAT MULTE EXPLICATII SI PARANTEZE DESPRE LOCUL INTAMPLARII=INSULA DIN LACUL MORII-BARAJUL CRANGASI=INSULA DE AGREMENT CU VAPORASE,O FRUMUSETE CONSTRUITA DE CEAUSESCU...INTAMPLAREA SIMPLA N-ARE FARMEC DESII FINALUL ERA SA FIE TRGIC PT. MINE...POATE REUSESC S-O RESCRIU SI TI-O TRIMIT...
    "DE LA DOMNUL NUMA BINE SI NUMA,ZILE SENINE..."(MGM)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua Gheorghe!
    Sunt încântată că-ți place ce și cum scriu. Cât despre blogul tău, îmi pare rău că ai pierdut toată munca. Îți dau totuși o sugestie. Scrie cu litere mici, nu mai folosi literele de tipar, pentru că e greu de înțeles mesajul pe care vrei să-l transmiți.
    O zi minunată !

    RăspundețiȘtergere