marți, 11 decembrie 2012

CASA PĂRINTEASCĂ - Silvia Urlih






Sunt un pribeag
cu suflet călător,
dar mă întroc mereu
acasă,
la casa unde am lăsat
mult  dor,
și 
mă întorc mereu
la casa părintească.
                                                                                                     
Sunt călător ,
iar viața
nu mă lasă,
umblu în sus
și-n jos
prin lume,
dar mă întorc mereu acasă,
unde-am crescut
și am primit
un nume.

Mulți vrură casa
să-mi umbrească,
și numele
ce l-am primit
când m-am născut,
dar 
mă întorc la casa părintească,
din apa vieții mele
să mă-nfrupt.

Doamne !
sunt Doamne doar un fulg de aripe,
vântul
a vrut cândva
să mă oprească,
eu am rămas
căci pe al vieții clipe,
mereu
mă-ntorc la casa părintească.

Sunt om,
alerg prin viață după trai,
fug,
până când pământul mă mai ține ,
nu m-am speriat
când am căzut în rai,
căci raiul,
casa părinteacă …

e în mine.
Silvia Urlih 10.12.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu