duminică, 30 decembrie 2012

Bună dimineața !



Am mai călătorit împreună , alături, încă un an. Am mai petrecut alături de voi un an cu bune și cu rele. Ce a fost ? Cum a fost ? Realizări, neîmpliniri ?
Am citit printre rânduri și am descoperit ce suflete frumoase aveți. V-am fost și mi-ați fost alături când sufletul ne-a plâns sau a explodat de fericire.
Fiecare dintre noi își va face bilanțul. Hai să strângem  durerile și neîmplinirile , să le mototolim și să uităm de ele . Să ne imaginăm că fiecare neîmplinire este o foaie de hârtie care ne sufocă privirea, gândul, sufletul. Ce a fost bun să continuăm, ce a fost nefolositor să  punem într-un săculeț și să aruncăm la gunoi..Nu la ghena de lângă colțul casei noastre ci la gunoiul amintirilor.
Vă mulțumesc tuturor că mi- ați fost alături .Îmi doresc să nu vă fi dezamăgit. Am învățat multe de la voi, mi-ați insuflat de multe ori încredere în mine.
Cu mulți dintre voi m-am cunoscut personal. Am descoperit cât de apropiați ne-am simțit. Parcă ne-am fi știut de o viață.
Vă mulțumesc tuturor pentru aprecierile pe care mi le-ați dăruit .Vom intra într-un an nou și sper să fim de asemeni alături , în aceeași manieră , decentă și constructivă .LA MULȚI ANI !
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu