sâmbătă, 14 iunie 2014

AM VRUT SĂ SCRIU - Silvia Urlih




Am vrut să scriu pe munte
că mi-i soare,
că rodul meu
mi-e soarta ce-am ales,
am vrut să scriu,
dar soarele
mă doare…
căci n-am găsit câmpia
din pânza
ce-am cules.

Am vrut să scriu pe râu
că luna mi-este ziuă,
că pana ascuțită mi-i semn
din necuprins,
am vrut să scriu,
dar luna mea iar plouă…
căci n-am știut ursitul
pe viață
că mi-e scris.

Am vrut să scriu pe foc
cu focul încă viu,
grăunța
că mi-e pâinea tăiată de pe masă,
am vrut să scriu,
dar…
poate e târziu
și mă așteaptă macii
să mă întorc „acasă”.

Am vrut să scriu cu ani,
pădurea s-o acopăr,
cu slovele din cartea vieții mele,
am vrut să scriu,
din nou
să mă descopăr,
să-mi regăsesc
sorocul
din sorțile rebele.

Am vrut să scriu
pe soartă cu marea… dar mă arde,
pădurea
mi-este grea ,
câmpia mea
se joacă,
focul îmi este rece
macul e încă verde…
iar pana nu mai scrie,
pe pânza mea…
săracă.
Silvia Urlih 14.06.2014

2 comentarii: