sâmbătă, 14 iunie 2014

ANII CARE MI-AU FOST - Silvia Urlih


Timpul
îmi scormonește
prin cer de iris verde,
scrutează vraja nopții
înveșmântat în lună,
prin clipele tăcute
în ochiul meu
se pierde,
din lumânarea zilei
cu ani
să-mi fac cunună.

Îmi bate la fereastră,
secunda mi-o aprinde,
mă-ntreabă de-o primesc
sau
o gonesc din casă,
o clipă mă gândesc …
să-i dau ,
sau nu,
merinde…
s-o fac uitată-n prispă ,
sau
să mi-o fac mireasă.

Anii care mi-au fost,
se-așează
lângă mine,
mă-ntreabă în tăcere,
așteaptă să răspund,
dacă
îmi e ușor,
dacă
îmi este bine,
sau în găteji uscate
de mine mă ascund.

Mă uit în ochii lor
cu pleoapele  flămânde,
cu buzele-ncleștate
anii trecuți
mi-i leg…
poate
c-am fost plecată
cu roadele arzânde,
poate
că sunt în viață,
viață să culeg.
Silvia Urlih 14.06.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu