sâmbătă, 14 iunie 2014

VREAU SĂ ȘTIU - Silvia Urlih

Pribegesc sub cerul tău
din bucăţi
de amăgire
și mă legăn în căușul visului
însingurat...
nu adorm,
căci chipul tău
mi se leagănă-n privire,
nu adorm,
căci gândul meu
e de tine
aninat .


Somnu-mi bate iar la pleoape,
ziua mă trezește-n zori,
dimineața e aproape
risipită
printre flori.

Rătăcesc sub cerul tău
aruncat
printre zăvoaie
și mă legăn printre lujeri
căutând
zâmbirea ta,
parc-aș vrea
să fiu din nou
doar un nume
pe o foaie…
vreau să știu ce-i răsăritul,
să fiu iară
pe o stea.
Silvia Urlih 14.06.2014

2 comentarii:

  1. DE SUS ŞI PÂNĂ JOS


    Nepotolit de dragoste
    în datini,
    am drumuit sublimul,
    veşnic bătăios;
    de-acum, mă pot numi
    drept orizont de patimi,
    năucit în cânt,
    de sus şi până jos.

    Din mine, fiecare fibră
    scoate-un sunet,
    fiecare vorbă
    are-o rezonanţă sonoră;
    cerul timpului meu
    răzvrătit de tunet,
    freamătă de dor,
    vibrând adânc în oră.

    Sufleţele,
    te-nalţă distins cariatidă!
    Cu ierburi în tălpi,
    cu pletele în stele;
    de soare,
    arşiţa iubirilor avidă,
    va linişti mirifică,
    căutările mele.

    RăspundețiȘtergere