sâmbătă, 25 mai 2013

DE-AR FI … Silvia Urlih





De-ar fi să mă mai cauți,
tu m-ai găsi-n albastru,
sau poate
în verdele pictat cu dalba iarnă,
sau poate
m-ai găsi-n culorile din astru,
sau…
cine știe,
poate în vântul
ce vara mi-o răstoarnă.

De-ar fi să mă cauți în noaptea
din genuni,
în lună m-aș preface
să îți fiu
lumânare,
ți-aș stinge
cu aghiazmă
soarta din tăciuni,
sărutul din luceafăr ți-aș pune
sub picioare.

De-ar fi să mă găsești
și dacă aș putea ,
cenușa trupului
mi-aș pune-o în trofeu,
m-aș cerne peste tine,
te-aș îmbrăca cu ea,
de mi-ai simți miasma,
ai ști că trupu-s… eu .

De-ar fi să mă găsești,
nu aș mai fi himeră,
ți-aș fi culoare ochilor
ți-aș fi chiar cerul,
aș fi finitul
din infinita eră,
aș fi ofrandă,
ți-aș fi umbră,
iar tu
mi-ai fi misterul.

De-ar fi să mă îmbrățișezi la piept
ca pe o floare,
te-aș îmbrăca-n petale
să nu mai pleci
spre nori,
ți-aș fi mireasa florii
iar tu
mi-ai fi licoare,
ți-aș fi pământul verde
și te-aș ploua
cu zori.


Silvia Urlih - 24.05.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu