vineri, 10 mai 2013

VISUL NU MI-E VIS ! Silvia Urlih







Sunt vinovată
că iubesc pământul,
că scormonesc în templul cu lumină,
sunt vinovată
că-mi torn în sânge infinitul
și că invit zăpada
să stau cu ea la cină ?

Trecutul m-a-mbrăcat
în rochie de vestală,
mi-a pus în păr, cununi de grâu cosit,
mi-a pus în palme sceptrul
și o catedrală
și m-a trimis în lume,
cu laur aurit.

Sunt vinovată
că înfloresc culoarea,
că scriu pe curcubeu cuvinte ne-nțelese,
sunt vinovată
că mă-nsoțesc
cu zarea,
iar îngerul sub tălpi
covor de vise-mi țese ?

Sunt vinovată
că răscolesc în munte,
să caut regăsirea
să mă găsesc
pe mine,
sunt vinovată
că sunt doar un grăunte
și poate cer prea mult din ce mi se cuvine?

Sunt vinovată
că urc ușor pe soare,
că poarta universului spre mine
s-a deschis,
sunt vinovată
că am pământul
sub picioare,
sunt vinovată,
că visul nu mi-e vis ?
Silvia Urlih 10.05.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu