joi, 30 mai 2013

SĂ MAI TRĂIESC O VIAȚĂ Silvia Urlih





Eu…
eu sunt copac,
îmi sprijin aura de cer,
am crengile înfipte în soare
și pământ,
mi-s rădăcinile pictate
într-un  tăcut ungher,
gândul ascuns de gând
în ultim jurământ.


O parte-a lui mă arde,îmi strigă-a nemurire,
o altă parte mă cheamă,
mă strigă
de pe munte,
coroana mea de spini
plânge
a amurgire,
stropii sfințiți de ceară
mă mângâie
pe frunte.

Mă doare rădăcina
de ani
umblați prin crâng,
mă dor și frunzele de-atâta înverzire,
mă doare floarea ,
îmi spune-ncet
să nu mai plâng,
mă doare toamna
ce-o duc
spre nemurire.

Copacul tainei mele,
de amintiri răpus,
îmi tremură o clipă
din timpul
netrăit,
îmi șușotește-n glumă ,
mă cheamă
spre apus
să mai trăiesc o viață,
 așa cum n-am trăit.


Silvia Urlih 30.05.2013

Un comentariu: