joi, 23 mai 2013

PITITE-N TIMP - Silvia Urlih

Am adormit o clipă-n secundele
din ore,
când m-am trezit
eram deja
o toamnă,
m-am îmbrăcat în grabă
în flori multicolore
și am privit oglinda…
privea din ea…
o doamnă.

În ochi îi străluceau
două bucăți de cer,
pe umeri
îi cădeau în valuri
crizanteme…
privirea-i de artistă,
m-a îmbrăcat în ger…
din ochi am întrebat-o :
ți-e frică ?
nu te teme !

Când mi-a zâmbit,
m-a-nvăluit iubire îngerească,
lumina-i m-a topit ,
m-a dezbrăcat de ger,
am înțeles că doamna
purta-n oglindă
mască,
o mască încrustată
de viața-i
fără cer.

Cu buzele-ncuiate de vorbe nerostite,
am luat în brațe trupul oglinzii
ca un zeu…
i-am mângâiat tăcerea,
am stat în timp
pitite…
ea mi-a șoptit
în taină
că doamna toamnă,
sunt chiar eu.
Silvia Urlih 22.05.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu