miercuri, 24 decembrie 2014

AM ÎNDRĂZNIT DOAR SĂ VISEZ - Silvia Urlih

Îmi număr pașii spre pământ,
tot  rătăcesc
pe culmi alpine,
sudoarea gândului mi-e lac,
atele-n umeri mi-s înfipte,
s-au prins de tălpi în drumul lung
izvoare,
care curg
din mine ,
îmi curg pe pleoape
doruri albe,
prin vălul viselor rănite.

În raza soarelui mă scald,
printre păduri
tu hoinărești,
eu
sunt o stea nedefinită,
tu
ești un om plin de regrete,
întinde mâna,
nu-s departe,
mă poți lua dacă-ți dorești,
sau
poți lucirea s-o desprinzi ,
să mă zidești
ca p’un perete.

Și eu
și tu,
suntem departe,
şi timp şi lume-i între noi…
eu
voi rămâne nălucire,
am să te caut tot mereu,
tu
ești plămadă din pământ,
ai calea ta printre văpăi…
am îndrăznit doar să visez…
de vrei,
poți fi în visul meu!
Silvia Urlih 23.12.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu