miercuri, 24 decembrie 2014

PUȚIN CÂTE PUȚIN - Silvia Urlih







În anotimpul călător,
mi-am strâns cocorii
lângă piept,
marama gândului
mi-a şters
cu fulgi de lacrimi trup tocit,
mi-am strâns cocorii de pe drumuri,
ca să-mi arate drumul drept,
am rupt o pană,
și-nc-o pană,
și…
fără lacrimi, am fugit.


Cu așchii rupte din trecut,
mi-am oblojit
aripa ruptă,
trunchiul l-am șlefuit cu flori,
să nu mai simt zbor
fără ceas,
arcada timpului mi-a fost pecetea
ce-am pierdut-o-n luptă,
alerg acum
cu timpu-n brațe,
să mai trăiesc
ce-a mai rămas.

Plutește-n lacuri depărtarea
cu ape vii
nesecerate,
plutesc și eu
cu infinitul,
ce-am mai rămas să mă alin,
apun în petecul uitat
pe marginea oglinzii sparte,
durerile
nu m-au durut,
dar,
m-au ucis,
puțin

câte puțin.
Silvia Urlih 23.12.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu