marți, 9 decembrie 2014

MI-E DOR, MĂ DOARE, DAR AȘTEPT - Silvia Urlih




Mi-e dor de mine
și de noi,
mi-e dor de marea ta albastră,
mă doare soarele când plânge și luna când nu mă mai vede,
mă dor nisipurile verii
când rătăcești desculț prin timp,
mă dor pășirile-ți ascunse,
mi-e dor, mă doare, dar aștept.

Mă doare răsăritul iernii,
mă dor zăpezile-n topire,
mi-e dor de ziua încrustată
în poleieli de brad albastru,
mă doare ploaia
când se-apleacă peste pădurile din mine,
mă dor baladele uitate,
mi-e dor, mă doare, dar aștept.

Mi-e dor de nopțile în care
am ațipit sub valul mării,
mi-e dor de lebăda rămasă
pe țărm de soare sub umbrar,
mă dor durerile ascunse, mă dor tăcerile din tine,
mă doare dorul de plutire,
mă dor aripile din mine,

mi-e dor, mă doare, dar aștept.
Silvia Urlih 09.12.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu