marți, 2 decembrie 2014

ȚIN TIMPUL ÎN MINE - Silvia Urlih


Țin timpul în pumn, sau poate timpul mă ține în pumnul său.
Strâng tare de el.
Îl rog să aștepte.
Vreau să urc încă o treaptă.
Mă-nvârt în clepsidră.
Piciorul îmi cade.
Mă trage în hău.
M-agăț de un fir.
E firul de viață ce încă m-așteaptă.

Țin timpul în palme.
Căuș mi le duc în tăcere la sân.
Mă rog .
Din lacrimi fac cruce.
Clepsidra miloasă mai stă o secundă.
Strâng timpul în pumni.
Îl rog să mă ierte.
Aș vrea să mai stau, aș vrea să rămân.
Credința din suflet în trup aș vrea să-mi pătrundă.

Țin timpul în mine.
Îl rog doar o clipă să-ntârzie.
Îl rog să mai stea.
Clepsidra o sparg cu gândul meu năzdrăvan.
Din ea îmi fac aripi.
Cu timpul zbor spre ultima mea stea.
Mă țin cu putere de un fir de viață.
O viață,
care nu mi-a fost în van.
Silvia Urlih 01.12.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu