luni, 1 decembrie 2014

AM NAUFRAGIAT - Silvia Urlih


Am naufragiat…
da,
am naufragiat într-o sticlă.
În ea am găsit un răvaș.
Mă aștepta parcă pe mine,
să-mi spună,
să mă oprească din visare.
Biletul era mototolit,
dar l-am citit și m-am simțit
ca un ocnaș,
închisă între pereții închisorii
din sufletu-mi
fără apărare.

Închisă în sticla cu dop de plută
verde,
puteam respira aer neviciat.
Aerul din ea mă îmbăta
cu iz de viață
încă netrăită.
Mi-am spus
că pot să ies afară,
dopul că-l pot zvârli
ca pe-un păcat.
Sevă încă mai am,
picioarele mă duc,
dar…
aud mintea că-mi strigă :
Să nu cumva să faci vreo
negândită !

Da,
m-am decis.
Îmi voi odihni sângele pe canapea.
Îmi voi ostoi oasele
rupte de vijeliile ninsorilor.
Voi sta.
Voi mai sta o clipită,
nefinită,
în sticla cu dop de catifea.
Voi sta și voi aștepta.
Ce ?
Nu știu.
                                              Poate schimbarea valorilor.              

Sticla plutește,
oceanele străbate.
Poate va ajunge la țărm
să se odihnească.
Poate vreun om o va pescui
și o va pune
la loc de cinste
în barcă.
Într-o altă barcă.
Încă speră să fie aruncată pe o insulă a fericirii.
Speră.
Poate cu dumnezeirea spre dumnezeire
se va întoarce,
poate roata putea-va

s-o întoarcă.
Silvia Urlih 01.12.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu