marți, 30 decembrie 2014

A MAI TRECUT UN AN - Silvia Urlih



Vezi ?!
a mai trecut o noapte
peste zile,
a mai trecut o zi
peste pământ,
o stea s-a stins,
dar au purces  luceferii să scrie
alte file,
să picure lumină în anul nou
sub care
mă-nveștmânt.

A mai trecut o ploaie peste mine,
a mai trecut un nor prin sufletu-mi grăbit,
frânturile de lună s-au scoborât în grote să-mi aline
un dor, un plânset, un ochi în amurgit.

A mai trecut un soare
peste câmpia-mi verde,
a mai trecut un spic,
un bob de grâu
a mai răsfiert
în lan,
se scutură copacii inima
să-mi dezmierde,
a mai trecut o cruce,
condus-am
înc-un an.

Am mai încărunțit,
în suflet s-a-ncrustat încă o rugă,
în inimă
am mai însămânțat o inimă-nsorită,
cu două inimi care bat
în pieptul meu
de slugă
vreau să îmi dăruiesc încă un an
cu viață
liniștită.

Deschid fereastra anului..
vezi ?!
se grăbește să m-alinte,
deschid și ușa,
presar noului an
petale de mălin,
vine un an
ce mi-l doresc frumos
și plin de reușite,
vine un an
în fața căruia…
mă-nchin.
Silvia Urlih 30.12.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu