duminică, 21 decembrie 2014

RECEPTORUL VIEȚII - Silvia Urlih



Din receptorul vieții se-aude
un „Alo”
aproape stins.
Întreb nedumerită cine-i la cap de fir.
-Sunt umbra ta,
vreau
să te-ajut să scriem în cuprins,
sunt eu,…
răspunde-mi ,
abia pot să respir.

Te sun în fiecare seară, de ce nu îmi răspunzi?
Adorm
cu receptoru-n mână,
iar tu…
tu ai tupeu,
adormi cu gândurile tale,
în somn
prea te afunzi…
aruncă gândurile și rămâi întreagă
cum sunt
eu .

Ridică receptorul inimii,
sunt eu,
sufletul tău…
răspunde o secundă,
nu da ton ocupat,
vreau să te pun în legătură
cu El,
cu Dumnezeu,
mi se topește receptoru-n palme,
răspunde-mi la oftat.

„Alo” !
sunt eu,
sunt umbra ta,
azi
ești la capătul de fir?
-Da, îi răspund cu tremur sacadat în glas.
-De-acum ești vie, în piatra vieții ți-am pus azi un safir,
vei fi lumină,
vei fi culoare,
cât timp
 ți-a mai rămas.

 Silvia Urlih 21.12.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu