duminică, 22 aprilie 2018

AFURISITĂ DEPĂRTARE - Silvia Urlih



Sunt seri
în care marea,
mă strânge-n scoică,
praf din drum,
mă face val,
mă face spumă
şi mă îmbracă în sirenă,
printre corali mă pune perlă
şi mă-ncunună cu adâncul,
mă-mpărățește cu-nserarea,
la rochie
îmi pune trenă.

Sunt seri
când mă-mpreun în mine
cu-albastrul rece
liniştit,
mă pierd în verde crud ca vânt
și tot ca vântul
mă-nfior,
îmi învelesc nisipul umed
cu luminarea din zenit,
în lăcrimări nu mă înec,
deși
mă arde doru-n dor.

Sunt seri
când mi-s străină mie,
precum străină-i depărtarea,
afurisită depărtare,
m-a înfiat
să-i fiu străin,
să-i fiu copilul fără graniți
ce a ales
să-și plimbe lumânarea,
afurisită depărtare
ce m-a ales
la ea să mă închin.
Silvia Urlih 22.04.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu