luni, 16 aprilie 2018

CE-I ACEEA FERICIRE ?! - Silvia Urlih



Într-o noapte,
verde toată de nesomn și nedormit,
la fereastră
se aude zgomot fin
de ciocănire.
Mă trezesc surprinsă tare:
Cine ești, de ce-ai venit?
-Am venit în astă noapte ca să-ți spun :
Ești Fericire.

-Fericire ??
îi spun eu celui ce-a bătut în geam,
eu sunt plină de iubire…
ce-i aceea fericire ?!
Cum să am ce îmi doream,
cum să am
ce ieri n-aveam,
cum să-mi simt inima plină de respect
și prețuire ?

-N-ai știut ce să-ți dorești,
n-ai știut cum să trăiești,
fericirea ți-a venit din iubirea
ce-ai avut,
ai știut să vezi în oameni,
oamenii să-i prețuiești,
unde-ai fost tu pentru tine,
unde-au fost
când ai căzut ?

-Unde-am fost ?
Am fost în mine,
n-am știut că-mi sunt dorință,
n-am știut că viața mea
e o carte necitită,
n-am știut că-mi pot fi eu,
îmi era cu neputință
să mă văd în clipa mea,
doar o clipă, fericită.

-Am venit să-ți dau o stea,
stea ce îți va fi lumină,
mergi cu ea pe drumul tău,
eu te-aștept,
sunt la răscruce,
nu-i târziu să fii copil,
nu-i târziu să-ți fii hodină,
soarta ta ți-e scrisă-n carte,
fericirea, ți-e pe cruce.

-Mulțumesc !
îi spun în somn solului ce-i la fereastră,
am visat,
sau visul meu e trăirea ce-am dorit.
-Nu visezi copil meu,
tu-mi ești pasărea măiastră,
ești dorință,
sacrificiu,
tu-mi ești viața ce-ai trăit.
Silvia Urlih 16.04.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu