duminică, 29 aprilie 2018

VINOVAT FĂRĂ VINĂ - Silvia Urlih


Când am căzut
și mi-am rănit
genunchii,
m-am ridicat,
m-am oblojit și
sânge n-a mai curs,
când m-am împiedicat
și-n palmă
mi-am văzut rănirea,
n-am spus nimic,
m-am curățat de spini
și-n viață iar m-am dus.

Când al meu drag
mi-a-nsângerat cu vorbe grele
sufletul,
rău m-a durut
și-am plâns
pân-am murit,
nu m-am mai ridicat o vreme,
am sărutat pământul,
dar
iar mi-am spus :
ridică-te,
zboară spre infinit.

Când
sânge-a picurat
din sufletu-mi
rănit,
când vinovat-am fost
fără de nici o vină,
mi-am căutat un colț de cer
să fiu
de negăsit,
și…
m-am rugat…
să nu-mi mai fiu străină.
Silvia Urlih 29.04.2018

2 comentarii:

  1. Foarte, foarte frumos! Sensibil, profund, duce putin a filosofia vietii, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de popas ! E...un fel de filozofie a vieții, dar , e viața însăși

      Ștergere