luni, 9 aprilie 2018

SUNTEM DOI ÎN UNU - Silvia Urlih


Mi-ai spus
că-n Zorii Învierii
vom învia și noi,
că-n ziua dintre lumi
vom fi din nou
câmpii,
mi-ai spus
că depărtarea se va schimba în ploi,
ploi
ce ne vor spăla
de toamnele târzii.

Mi-ai spus
în noaptea noastră
că ne vom fi
pădure,
că lujerii ce cresc,
ne vor împăduri,
mi-ai spus
că îmi vei lua durerea
din durere,
că îmi vei fi alături
până ce-om amurgi.

Mi-ai spus
că râul nostru
ne va conduce-n mâine,
că fluviul de iubire
ce naște
din pârâu,
ne va fi aliatul,
va fi
grâul din pâine,
mi-ai spus
că ne-om iubi,
c-om fi floare la brâu.

Îmi spui
că toamna vieții
ne este drum
spre noi,
c-am rătăcit o vreme,
dar
că de azi ne suntem,
îmi spui
c-a ta iubire-mi
va fi al meu trifoi,
că nu mai suntem doi,
ci suntem doi în unu.
Silvia Urlih 09.04.2018




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu