duminică, 8 aprilie 2018

DAC-AȘ PUTEA SĂ-ȚI MULȚUMESC - Silvia Urlih

Doamne,
dac-aș putea să-ți mulțumesc,
m-aș face floare,
pe un colț de stâncă,
m-aș face grâu,
în sâmbure să înfloresc
m-aș face deal
și valea lui
adâncă.

Dac-aș putea
să-ți mulțumesc că m-ai născut,
m-aș face râu
cu izvorârea-n mare,
m-aș face nor
ce plouă-a început,
m-aș face
pentru Tine
o stea strălucitoare.

Dac-aș putea să-ți spun
că-mi ești
bun Tată,
m-aș face iar copil
să mai renasc din Tine,
m-aș naște iar copilul,
poate băiat, sau fată….
Îți mulțumesc că-ți sunt,
că-mi ești mereu cu mine !

Doamne, știu că îmi ești
și ești
peste tot locul,
știu că îmi faci crucea ce o port,
ușoară,
știu că mă duci pe drumul ce poartă-n el
norocul,
știu că Tu mă iubești,
și nu mă cerți ca să mă doară.
Silvia Urlih -8.04.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu