vineri, 27 aprilie 2018

CE MI-AȘ FI FĂRĂ MINE - Silvia Urlih


Ce mi-aș fi fără mine,
ce aș fi
dacă n-aș fi
ce sunt,
ce aș fi fără mersul prin timp
și prin anii ce-au fost,
ce aș fi fără trup,
fără suflet,
fără părul cărunt,
ce aș fi de na-ș fi,
ce aș fi
de mi-am fost fără rost ?

Ce aș fi fără zile,
fără nopți,
fără ore,
ce mi-aș fi dacă timpul de-acum
în timpuri
m-ar pierde ,
ce mi-aș fi
dacă nu mi-aș mai fi eu
tutore,
ce mi-aș fi
dacă roșul l-aș șterge-n albastru
cu verde ?

Ce aș fi
dacă nu mi-aș mai fi
până-n seară,
ce-aș alege să fiu,
de-aș putea
să aleg,
poate-aș fi
un arcuș
care-și plânge tăcutu-n vioară ,
poate-aș fi
înflorirea ce cu mine ar face
întreg.

Ce-aș mai fi
dacă nu m-aș privi
în oglindă,
ce-aș mai fi
dacă anii
i-aș pune-n ierbar,
ce-aș mai fi
dacă nu m-aș cânta
în colindă…
aș fi paranteză,
nu mi-aș fi viața
ce viața mi-a dat-o.
în dar.
Silvia Urlih 27.04.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu