vineri, 6 aprilie 2018

VINO DE-ȚI IA LUMINA - Silvia Urlih



Vino de-ți ia lumina,
căci trupul,
deși mort,
trăiește peste veacuri
cu veacul
împreună,
vino de-ți ia lumina,
căci sufletul
mi-l port,
o dată
și-înc-o dată
în veșnică cunună.

Vino de te hrănește
din sufletu-mi
ce-i viu,
sunt viu,
nu am murit,
ți-am spus asta cândva,
vino de-ți ia lumina,
căci
încă nu-i târziu,
să te trezești din moarte
și să trăiești…
cumva…

Vino de-ți ia lumina
din „moartea”
ce îmi este,
o „moarte” ce-am trăit
ca să te izbăvesc,
viața
mi-a fost frumoasă,
iar moartea
o poveste,
poveste ce-am știut-o,
știam
c-o să trăiesc.

Vino de-ți ia lumina,
lumină
să îți fiu,
deschide-ți sufletul
să-ți fiu soartă
în soartă,
vino copilul meu,
căci Eu de ani te știu,
îți știu greșeala vieții,
dar,
Tatăl,
iar te iartă.
Silvia Urlih 06.04.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu