sâmbătă, 21 aprilie 2018

DE-AI SĂ MĂ UIȚI - Silvia Urlih






De-ai să mă uiți,
să știi că eu
încă voi fi,
voi fi în pașii
care-au pășit cu tine
lângă tine,
voi fi în ziua ce-n zori
va amurgi,
voi fi în noaptea
ce-n brațe mă mai ține.

De-ai să mă uiți,
să știi
c-oi fi lângă fereastră,
te voi privi cum noaptea
te alină,
voi fi mușcata
ce-ți stă floare în glastră ,
îți voi fi perna
ce-n somn
o să te țină.

De-ai să mă uiți,
să știi
că-ți voi fi gând încețoșat,
îți voi fi haina
ce-ți ține azi de cald,
voi fi ogorul
pe care eu
ți l-am arat,
îți voi fi visul
din marea de smarald.

De-ai să mă uiți
în glastra din fereastră,
voi amurgi
în toamna-ndoliată,
voi mai muri puțin
în viața mea sihastră,
dar voi renaște iar,
o dată
și-nc-o dată,
și-nc-o dată.
Silvia Urlih 21.04.2018



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu