sâmbătă, 28 aprilie 2018

DE-AȘ PUTEA SĂ ÎȚI SPUN - Silvia Urlih



De-aș putea să-ți vorbesc,
ce ți-aș spune-n puține cuvinte,
cum ți-aș putea recita
în versuri rimate,
despre o viață,
cum aș putea să îți spun
că viața
mi-a fost popas
printre morminte…
poate că mi-ar fi mai ușor
să pictez cu cerneală
pe ceață.

De-aș putea să îți spun,
cum ți-aș citi
dintr-o carte trăită,
cum aș putea să râd,
când încă
mă-nțeapă săgeți,
cum aș putea să îți spun
că am fost o vreme-adormită,
dar m-am trezit,
căci drumul
m-a dus
spre alte dimineți.

De-aș putea să îți spun,
dacă măcar o clipă
ne-am cunoaște,
ți-aș spune
că nici o durere
nu mi-a fost
stâlp de cruce
c-am fost doar o floare
ce-n primăvară renaște
și ți-aș mai spune,
că drumul din mine,
spre tine mă duce.

De-aș putea să îți spun,
că-n albastru
mi-a fost înverzirea,
că din ceață-am fugit
ca să urc
munți stâncoși,
că albastră mi-a fost renăscarea
și albastră murirea,
de-aș putea să îți spun…
dar nu am cui să spun…
mă întorc
sub nucii umbroși.
Silvia Urlih 28.04.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu