duminică, 22 aprilie 2018

PUTEREA RUGII - Silvia Urlih




Sunt prag
în pragu-nserării,
m-apasă
albastru-n târziu,
mă strânge un clește din timp,
îmi țipă cocoru-a durere,
aripa sorbită de neguri
îmi spune să fiu…
și-am să fiu,
sub voaluri de-albastru murdar
îmi scriu scrisu-în azi
cu tăcere.

Sunt mugure alb
ce sub scoarţă
se zbate lumina
să vadă,
răsună durerea orbită
pe-artera bradului `nalt,
prin buciumuri dealuri se-adună,
ar cade,
dar nu vrea să cadă,
genunchiul mă doare de rugă,
în rugă,
mă-nalț și tresalt.

Răsună-n ecou rugăciunea,
mă doare durerea
ce-mi e,
picioarele-mi sunt aripi albe
ce-n zbor
mă trimit către El,
mă rup de prezentul atroce
și zbor către cel
care-mi e,
mă simt vânt din vânt,
adii peste nori
și intru desculță-n castel.
Silvia Urlih 22.04.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu