vineri, 6 aprilie 2018

ZBOR SPRE IZVORÂRE - Silvia Urlih



Sunt,
am fost,
poate-oi mai fi,
doar un crîmpei din basmul lumii,
sunt o poveste despre mine,
despre ce-am fost,
despre ce sunt,
sunt o poveste
începută când baleiam
în miezul lunii,
o urmă ștearsă-n depărtare,
dar,
am ajuns
pe ăst pământ.

În zborul meu spre izvorâre,
m-am cățărat,
am mai căzut,
de spini
și crengi uscate-n crâng
mi-am agățat
privirea plânsă,
în calea mea ploua a taină,
ploua…
și-n ploaie n-am văzut,
că trupul,
haina ce-o purtam,
mi-era când largă,
când prea strânsă.

Am fost
și sunt
doar o poveste,
un referat scris de un mag,
rescriu credința din scenariu,
alerg
pe drum spre adăpost,
am vrut să fiu o lebădă,
dar
lacul parcă-mi este prag,
am vrut…
dar viața mi-e poveste
și vreau să fiu
ce n-am mai fost.
Silvia Urlih 06.04.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu