joi, 22 noiembrie 2012


Bună dimineața !
De mulți ani am hotărât că sunt un om  unic. Am pasiunile mele care mă fac să fiu diferit de oricine altcineva. Refuz să mă compar cu oamenii în general: în special cu cei mai slabi ca mine. Rezultatele comparaţiilor sunt insatisfăcătoare pentru mine.Eu am personalitatea mea, caracterul meu, destinul meu. Nu mă raportez niciodată la părerile altora despre mine.
Îmi doresc să fiu la același nivel cu cei mai realizați decât mine, îmi plac provocările constructive .Mi-am fixat un obiectiv și lupt cu mine însămi pentru a-l atinge.
Nu vă recomand să duceţi o viaţă falsă comparându-vă doar cu cei mai slabi ca voi – astfel încercând să vă motivaţi.  Veţi ajunge după un timp să-i vedeți doar pe cei de deasupra voastră.
Un om care se compara cu cei mai slabi din jurul său, e un om care se limitează.
LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE !
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu