marți, 20 noiembrie 2012

MIREASĂ-N VIS - Silvia Urlih






Când fost-a nunta mea,
căzu o stea…
acum,
doar ploaia-n frunze reci
m-ascultă…
te strig în gând iubite,
sufletu-mi te vrea,
tu îmi auzi strigarea mută ?

M-auzi cum strig ?
auzi cum lacrima-mi te cere ?
vino din zări,
îmbracă-te cu mine-ntr-o camașă
de dragoste, de țipăt, de durere,
iubește-mă ,
învăluie-mă în iubire pătimașă..

Te caut dincolo de lacrimi,
de tunele,
te-aștept de secole,
te-aștept de mult,
te-aștept în toamna vieții mele,
mă-ntorc spre toamnă
și te-aud.

În nopțile de veghe,
când mă îmbrățișezi,
un singur vis
mă arde-n dor aprins…
m-auzi plângând ?
oare mă vezi ?
adorm cu tine-n gând
pe verdele întins.

Ne-om desfrunzi pe-o margine de
curcubeu
și-om adormi privind
la nuferii ce cântă ,
inelul dintre secole va fi al tău…
mireasă îți voi fi iubite,
în vis… la nuntă
Silvia Urlih 20.11.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu