duminică, 25 noiembrie 2012

DE CE MĂ STRIGI ?! - Silvia Urlih







Ți-am dăruit iubirea,
te-am mângâiat cu sufletul,
ți-am alintat
și
ți-am chemat prezența…
tu m-ai strivit ,
mi-ai ars pământul
pe care îmi sădisem
 inocența.

Ți-am spus ades 
că mi-este dor
de alinare, de pieptul
și îmbrățișarea ta…
dar tu ,
ai pus copaci peste izvor
și l-ai secat ,
uscându-i albia.

Ți-am dăruit 
tot 
ce puteam în viață,
ți-am îmbrăcat sufletul
cu iubire…
dar tu,
tu ai stropit cu ceață
tot ce era destin
și dăruire.

De ce mă strigi
când ți-am uitat suflarea ?
de ce acum
când am plecat,
sunt de neprețuit ?
Când m-ai avut ,
tu
 mi-ai ucis iubirea
și ai strivit sub talpă
 tot
 ce ți-am dăruit.
Silvia Bya Urlih 25.11.2012

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase versurile. Se simt in ele durerea si dezamagirea dar totodata puterea de a pune capat unei suferinte greu de indurat . Sa fii iubita !

    RăspundețiȘtergere