duminică, 4 noiembrie 2012


Bună dimineața !
Dumnezeu în ziua a șaptea s-a odihnit privindu-și creața. Toată săptămâna a muncit și la final, după ce a pus totul în bună rânduială, s-a oprit să-și tragă sufletul.
Astăzi, în zi de odihnă, m-am oprit și eu să privesc puțin în spatele celei de-a șaptea zi. Ce-am făcut, ce n-am făcut…ce-am început și nu am terminat. Mă uit iar , ca-n fiecare zi în oglindă. Chipul blond din fața mea mă privește și vede o privire adormită, opacă, tristă. Îmi spune să-mi spăl tristețea, să zâmbesc să-mi pun în ochi steluțe de speranță și să privesc optimist înainte. Bineînțeles că o ascult. O ascult așa cum fac de ani de zile. Și dacă sunt tristă și posomorâtă ce rezolv ? Ce rezolv dacă îi încarc și pe cei de lângă mine cu gândurile mele ? Gândurile îmi aparțin…. sunt doar ale mele. Mă uit iar la chipul blond din fața mea și-i zâmbesc.” Fii veselă, fii optimistă” îmi spune. Iar eu o ascult și-i zâmbesc. Caut steluțele în adâncul sufletului și le pun în privire. Privindu-mi zâmbetul din ochi se înseninează. ”Ești frumoasă, ești puternică, vei face tot ce-ți propui” îmi spune. Știu că așa va fi. Mereu mi-am ascultat sufletul ce mi-a zâmbit din oglindă și niciodată nu l-am dezamăgit. Azi începe o nouă zi. Mâine va începe o nouă săptămână. Trebuie ca-n această zi să uit nerealizările, să mă concentrez spre ceea ce-mi doresc să fac, să nu mă rătăcesc prin tunelul care mă conduce la lumina visului spre care mă îndrept. Trebuie să-mi ascult sufletul. El , doar el ține legătura cu Divinitatea. El știe să vorbească în gând cu sufletul lui Dumnezeu. El știe să-I primească iubirea, bunătatea. Ce aș fi eu fără El ?
LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE !
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu