luni, 26 noiembrie 2012

SĂ FIM IAR MÂNDRI !- Silvia Urlih


Îngenunchez
tăcută-n fața steagului
și-un gând începe-n mine
să dospească,
visez
să-ți fie date magului
durerile ,
iubită țară românească .

Ești țara mea,
ești România mea !
culorile unite-n steg mă-mbărbătează !
azi
vreau să fii precum o stea
și-aș vrea
să nu mai dormi,
să fii iar trează.

Mă rog la Domnul ,
lumina sfântă a ți-o dărui,
să strălucești,
să nu mai stai pe-afară,
să-ți fie cald
în casa sufletului zi de zi
să nu mai plângi,
să nu mai ai viața amară.

Mă rog
ca fiul meu să fie mândru
că l-am născut
și l-am crescut la tine-n casă,
sun tălpi să-i fie cărare de leandru,
și să nu simtă
durerea ta
că îl apasă.

Îți dăruiesc
iubită țară românească,
sufletul meu
și-al celor ce-și doresc,
floarea iubirii pe creste să sădească,
să fim iar mândri
că florile
pe frunte-ți
înfloresc.
Silvia Urlih- 26.11.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu