sâmbătă, 14 aprilie 2012

AȘTEPT LUMINA SFÂNTĂ - Silvia Urlih

Azi sunt mai fericită ca nicicând,
căci mă voi pierde-n noaptea sfântă,
îmi vei pătrunde în inimă și-n gând,
cu  mir îmi vei uda inima frântă.

Aștept lumina vieții s-o cobori,
spre noi îndreaptă-ți privirea obosită,
coboară de acolo dintre nori
și dă-ne o fărâmă din iubirea-ți infinită

Mi-e sufletul deschis către iubire,
aștept să picuri chinul tău în el,
cuprinde-mă în dulcea ta privire,
mă las crucificată , fă iar din mine miel.

Mi-e inima ușoară ca un fulg,
nu mai simt crucea atârnând pe umeri,
din suflet tristețea o să-mi smulg,
eu Te urmez , Tu , umbra pașilor  să-mi numeri.

Aștept lumina sfântă a-nvierii,
aștept să simt al magilor semnal,
aștept să văd lumina-n bolta serii,
aștept iar să serbez miracolu-anual.
Silvia Urlih 14.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu