vineri, 13 aprilie 2012

MĂ ROG LA TINE SFÂNT AL MEU IISUS - Silvia Urlih


Plec iară capul,
știu
că-mi asculți oftatul,
mă rog
să fiu iertată
dacă îmi e permis,
căci
sufletul mi-e greu
și
greu îmi e păcatul…
iar azi mă rog la Tine,…
bunul meu Iisus !
                                                                             
Stau
astăzi la icoană,
cu lacrimi te privesc,
mă rog
să-mi uiți păcatul,
mă ia cu Tine-n vis,
du-mă cu Tine-n ceruri,
vreau
să mă odihnesc,
mă rog de Tine iar,
bun al meu Iisus !

Țin
lumânarea-aprinsă,
să-mi dăruiești
lumină,
știu
că la Tine-Acasă
flacăra nu s-a stins,
nu vreau averi,
onoruri,
doar
dragoste divină,
vreau să îmi fii cărare,
bun al meu Iisus !

Mi-e candela văpaie,
o țin
lângă icoană
mă rog Doamne la Tine ,
nu vreau
nici un  răspuns,
mă iartă de păcate,
aștept a da dojană,
îngenunghez 
și-ți mulțumesc
sfânt al meu
Iisus !
Silvia Urlih 13.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu