luni, 23 aprilie 2012

SĂ NU MĂ CAUȚI

SĂ NU MĂ CAUȚI
Mă-ntreb în gând, mă-ntreb cu voce tare
De ce când strigi și ai nevoie de-ajutor
Prietenii te uită, au alte trebi, altă cătare
Și nu-s cu tine când durerile te dor.

Mă-ntreb acum, mă-nterb de ani de zile
De ce cei dragi nu îți acultă jalea
De ce nu-i nimeni alăturea de tine
Când presărată de dureri îți este calea.

Mă-ntreb unde greșesc, de ce mă doare
De ce de-o viață lupt cu sufletul
Mă-ntreb cât voi putea…cât mai pot oare
să țin în mine plânsetul.

Mă-ntreb de-i bine ce-am făcut, ce fac
De am pus totul tuturor pe tavă
Mă-ntreb în gând, …apoi iar tac
Mă-ntreb de ce sunt astăzi o epavă…

De ani de zile strig la voi, cer ajutor
Voi sunteți surzi și muți la ale mele rugăminți
Dar nu mai pot….durerile mă dor
Vreau sus în ceruri…vreau lângă sfinți.

Ce bună-am fost când sufletul v-am dat
Ce bună-am fost când am muncit pe brânci
Dar nu mai vreau….mi-e sufletul strivit
De-a ta indiferență, de-a voastre vorbe reci.

Copilul meu, am obosit să îți cer ajutorul
Am obosit să strig că nu mai pot lupta
Sunt vlăguită…de durere a secat izvorul
E lupta inegală…voi sunteți trei, iar eu, doar una.

Mi-e trupul sterp de suflet, parcă nu m-am născut
mă lupt cu mine, mă lupt de una singură
nimeni nu a știut vreodată ce-anume m-a durut
căci am tăcut…am plâns în mine pân-am ajuns o ștergură.

Sunt astăzi mai nefericită ca nicând
căci nu auzi , nu înțelegi, scoți nici un cuvânt
Dar vor veni și zile însorite când
Vei plânge după mamă ….va fi târziu, voi fi doar gând.

Doamne, ce tare plânge sufletul din mine,
Ce doare, când nu poți nicicui a spune,
Stau lacrimile încuiate bine

Vreau plânsul să mi-l știe doar Dumnezeu și al meu nume.
Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu