miercuri, 18 aprilie 2012

INGER AL VREMII



Visez, sau e realitate,
Când lângă patul meu apari ?
Ești înger, ești nălucă-n noapte ?
De ce după un timp dispari?

Cine ești tu, înger venit din vreme ?
De ce-ai venit acum, când sunt sfârșit
Ești întrupare , ești vechile poeme…
De unde vii,…. de unde vii,din infinit ?

Știu că mă cauți, știu că m-ai găsit
Oare eu să fiu cel care te-a chemat ?
Mi-e trupul gol, de suflet părăsit
Eu te-am chemat, sau doar te-am așteptat ?

Atunci când vii, pământul se unește
Cu cerul vremii , cu muntele ,cu apa
Acum te văd, iar mâine se-mplinește
Ce mi-am dorit…destinul, soarta.

Ce tandru ești când te apropii
Când aripa-ți mă mângâie cu drag
Îți simt atingerea și văd cum ochii
Revarsă peste mine speranța ca un mag.

Cine ești tu, înger venit din vremi trecute?
Ce vrei să îmi transmiți , ce trebuie să fac?
Sunt eu alesul, ce îmi aduci din vremuri neștiute
Ce înțelesuri sunt eu dator ca să desfac ?
 Silvia Bya






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu