marți, 3 aprilie 2012

NU CREDEAM ! - Silvia Urlih






Nu credeam să-nvăț să zbor,
să urc coama lacrimii,
să sparg piatra de izvor,
s-ascult cântul inimii.

Nu credeam să-nvăț să cânt,
să uit dorul călător,
să plutesc pe stea în vânt,
să uit răul zdrobitor

Nu credeam să-nvăț să uit
ce-i aceea suferință,
să –ndrept drumul șerpuit,
să învăț ce e căință.

Nu credeam să-nvăț să zbor,
lângă aripa divină,
să pun smirnă peste dor,
negrul să îl fac lumină.

Nu credeam să-nvăț să urc,
peste piscurile-nalte,
cu mine să nu mai duc,
amăgirile deșarte.

Nu credeam că am să știu,
să separ bine de rău,
să-nțeleg că-i argintiu,
tot negrul din jurul meu.

Nu credeam că am să știu,
să-mi pun sufletu-n poeme,
c-am să știu gândul să-l scriu,
cu o pană –n diademe.

Nu credeam ca am să știu,
să învăț din învățare,
că am să mai pot să fiu,
OM ce –nvață prin iertare.
Silvia Urlih 03.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu