marți, 10 aprilie 2012

CUM DOAMNE


Cum Doamne, cum să fiu iertat
De-a mele gânduri negândite
Cum  pot să uit de-al meu păcat
Și faptele nesăbuite ?          

Cum Doamne cum să pot ierta
Pe cel ce plânsu-n suflet mi-a sădit
Cum pot să iert fără a judeca
Când pe nedrept sunt iar lovit ?

Cum Doamne, cum să mai iubesc
Când toți ai mei m-au părăsit
Cum pot pe lume să trăiesc
Cum să îi iert și-apoi să uit ?

Cum Doamne să pot dărui
Când ce-am primit m-a zăvorât
Cum să-i mai pot din nou sluji
Când ce mi-e drag m-a doborât?

Cum Doamne , cum să uit ce-a fost
Când sufletul din mine a murit
Când trupul meu aleargă fără rost
Iar sufletul pe cruce mi-e jertfit ?

Dă-mi Doamne din puterea Ta
Dă-mi Doamne din iubirea-ți nesfârșită
Învață-mă să iert și-apoi uita
Învață-mă să fiu a Ta ființă !

Iartă-mă Doamne când iar îngenunchez
Cu lumânarea rugăciuni-n mine
Dă-mi Doamne putere și-al tău crez
Dă-mi înțelegere ,dă-mi iertăciune !
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu