miercuri, 4 aprilie 2012

TRUP, SUFLET, MASCĂ...



Sunt multe suflete ce-și caută găsirea,
își caută un trup odihnitor,
au obosit să  vadă omenirea
pline de măști ce-ascund suflete calde-n trupul lor

Eu, sunt  un suflet mic și chinuit,
în trupul mult prea strâmt nu mă găsesc...
m-am căutat , mai caut, poate am găsit
la mine-n trup locul să mă adăpostesc.

Sunt suflet îmbrăcat în trup abstract
am înțeles că locul nu mi-e  stabilit
noi , suflet și trup nu am făcut contract,
iar când va fi momentul voi fi iar infinit

Sunt trup și suflet cu mască de cameleon,
spun lumii una, sufletul mi-e altul,
aș vrea să strig , mă rog, în sfânt amvon
să pot să zbor cu sufletul spre-Înaltul.                             

Sunt una eu, altul mi-e sufletu-n verigă,
chipul, e masca ce ascunde suspinând
un suflet sincer, strivit, care îmi strigă
că vrea să fie el, să fie eu, să fie liber pe pământ.
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu