luni, 16 aprilie 2012

NISIPUL TIMPULUI



Sunt iar pe aripi de îngeri spre visare
Am dat o pagină din cartea vieții
Nu mă întorc înapoi, nu mă mai doare,
Las uitarea să mă scoată din  perdeaua ceții.

Sunt iar pe inorogul meu cu aripe deschise
Plutesc ,din visul negru mi-am rupt zborul
Am recitit pasajele în care mi-au fost ucise vise
Și am decis să nu mai știu ce este dorul.

Sunt  frunzele de deznădejde  trecătoare….
Revine  primăvara cu verdele ei crud
Împodobește  pomii, îi îmbracă-n floare,
Până la rădăcini culorile pătrund!

Sunt pomul care s-a uscat în neștiință
Azi visele s-au împletit cu rădăcina
În suflet am pus flori de lămâiță
Cu palmele am căutat lumina

Sunt ca nisipul ce l-a cernut timpul
Prin sită deasă sufletul mi l-a trecut
Ce-a fost urât am îngropat în anotimpul
Ce a rămas departe în hăul de-nceput.
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu