sâmbătă, 21 aprilie 2012

INIMĂ,BULGĂRE DE NORI



Sunt astăzi ca un ghiocel ce a iesit de sub zăpadă
Soarele și lumina mi-au arătat cărarea
Frumusețea zilei mi-a arătat că viața e baladă
Întunericul iernii l-am lăsat căutând ieșirea.

Sunt liberă, azi am ieșit dintr-un coșmar
Am stat ascunsă în căsuța unui melc
Vreau aer, vrau să primesc lumină iar în dar
Vreau să-mi cânți iar melc codobelc

Mi-e inima un fluture în zbor de primăvară
Fâlfâie la adierea cuvântului iubire
O caut, o aștept să vină din înverzita vară
Să-mi oblojească rănile….să fiu… în trăire.

Mi-e inima un bulgăre de nori albaștri
O țin în palmă, îi cântă un inger diafan
Pe aripa-i o ia în zbor spre aștri
O-nvață zborul, o-nvață că nimic nu e în van.

Ajunge cât am stat ascunsă în laguna verde
Ajunge ….Gata….vreau să zâmbesc
Vreau să ajung la steaua ce mă vede
Să fiu acum, în toamnă, un inorog ceresc.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu