duminică, 8 aprilie 2012

MI-E SUFLETUL BALADĂ - Silvia Urlih


Mi-e sufletul cărare
peste al vieții zbor,
o aripă
ce lăcrimează
pe șoapta înserării,
mi-e sufletul îmbălsămat
de viață
și de dor,
ce-a adormit puțin
 pe mantia visării.

Mi-e sufletul plutire
printre uscații nori,
se zbate alergând
spre-nsingurata
 lună,
culege dintre spini
îngenunchiate flori,
să–și împletească-n ele
iertarea
 în cunună.

Mi-e sufletul
un zbor
prin ploile curate,
mă spăl în stropii lor
cu dimineața nopții,
merg în tandem cu vântul
și zilele în șoapte….
mă duc
dusă de vânt
pe drumul crud
 al sorții.

Mi-e sufletul îmbălsămat
în cântec de viori,
mi-e sufletul baladă
șoptită blând pe șoapte,
baladă scrisă-n soare
cu soarele
 din sori,
ce-a ațipit pe raza
culcată
peste noapte.

Mi-e sufletul o filă
deschisă-n cartea vieții,
am scris în ea
 cu dor
și-am pus-o în tezaur…
 eu,
 n-am lăsat din mână
sortitul frâu
 al sorții
și am să scriu în ea
cu litere

de aur.
Silvia Urlih 07.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu